Вітаємо вас на сайті школи №4 м. Чернігів


 Ми завжди раді бачити вас!


     Наш сайт створено 1 листопада 2015 року. На цьому маленькому інтернет-острові в безмежному океані інформації ми прагнемо і працюємо над тим, щоб зібрати спільноту людей, чиє життя повязане зі школою, покращити якість навчання і спростити робочий процес, обмінюватись корисною інформацією, розвивати зацікавленість та таланти учнів, допомогти в самоосвіті та професійному самовизначенні, об'єднати учнів, батьків, адміністрацію та вчителів в команду, зацікавлену освітою, як інструментом вирішення життєвих проблем та розвитку людини і країни, а також ми прагнемо зібрати всіх охочих і небайдужих до проблем освіти і школи, аби разом їх подалати.
     Якщо ви прагнете приєднатись до нас, просто зареєструйтесь на нашому спільному сайті.

 

Допомога для тих, хто вперше на сайті


Що я можу робити на сайті?
Як зареєструватись?
Як публікуватись на сайті?
Як додавати книжки, фото, відео?
Як користуватись форумом?
Як внести глобальні зміни?
До кого звертатись за підтримкою?

 

Що я можу робити на сайті?


     На нашому сайті ви можете обмінюватись інформацією: публікувати новини з життя школи, долучитись до створення шкільної газети чи шкільного самоврядування, зробити віртуальну подорож по музею Лісковиці та картинній галереї, переглянути свій on-line щоденник, долучитись до форуму батьків, ознайомитись з постановами адміністрації, структурою школи, подіями вчительської on-line, істоорією школи, отримати поради від соціального педагога та психолога, вчити уроки в розділі "Предмети", читати нові книжки в розділі "Бібліотека", дізнатись про роботу гурків, переглянути фото і відео зі шкільного життя, залишити відгуки у вітальні або звязтись з адміністрацією школи, коментувати публікації та спілкуватись між собою, як в соціальній мережі.  На сайті існує система груп користувачів, що оптимізує функціонування системи та оберігає користувачів від небажаної інформації та лихих намірів. Існують наступні групи користувачів та їх можливості:

  • Гості - незареєстровані користувачі, для яких існують обмеження на додавання нової інформації, завантаження книг, відео, фото, обмежена можливість коментувати публікації, тощо.
  • Учні - усі користувачі, що зареєструвались та авторизувались на сайті автоматично переносяться в цю категорію. Учні мають можливість повноцінно використовувати всі ресурси сайту: створювати публікації в шкільній газеті, коментувати новини, події, уроки, книжки, гуртки, завантажувати книги з бібліотеки, додавати фото та відео, відправляти особисті повідомлення всім учасникам сайту, створювати теми форуму. Публікації учнів обмежені модерацією.
  • Батьки - користувачі, яких в цю групу переніс адміністратор сайту. Мають додаткову можливість вільно додавати фото та відео матеріали, коментувати матеріали, створювати теми форуму.
  • Вчителі та Адміністрація школи - користувачі, що зареєструвались та звернулись до адміністратора сайта для перевелення в дану групу. Права Вчителів більш розширені в порівняннні з учнями - існує можливість додавати нові публікації в будь-який розділ сайту, модерувати публікації учнів, писати приватні повідомлення всім, користуватись Яндекс.Диском, тощо.
  • Адміністратор сайту - повні права керування всією CMS-системою сайту, структурою та дизайном.
  • Заблоковані - користувачі, що порушили умови використання сайту та, як наслідок, позбулись всіх прав.

 

Як зареєструватись?


     Для того, щоб зареєструватись на сайті, вам необхідно мати електронну пошту, або акуант хоча б в одній з соцмереж: uCoz, Facebook, Google+, Twitter, Вконтакте, Яндекс, Одноклассники.
     Якщо у вас немає ні першого ні другого, то бажано зареєструвати свою електронну пошту (вона знадобиться і для соцмереж в майбутньому). Використовуйте, будь ласка поштові скриньки Google, або Яндекс, оскільки вони надають додатковий web-простір для файлів. Далі слід виконати наступні операції:

I Натиснувши зареєструватись оберіть спосіб реєстрації
II При реєстрації через пошту, вкажіть ваше ім'я та прізвище.
Натисніть "Продовжити"
III Заповнити другу сторінку реєстратора вказавши вашу електрону пошту, нікнейм (віртуальне ім'я), дату народження, стать, код на картинці (капча), підтвердження умов використання ресурсу, натиснути "Реєстрація"
IV Якщо ви коректно заповнили данні, то ви побачете наступне повідомлення:
V Перейдіть тепер на свою електронну пошту та натисніть посилання для підтвердження згоди. Під посиланням буде вказано ваш логін та пароль для входу на сайт.
VI Перейшовши за посиланням вас очікує вітання за успішну реєстрацію та розширене меню (зверху сторінки).


Як публікуватись на сайті?


     Публікуватись на сайті можуть всі користувачі з модерацією або без неї, залежно від групи. Процес створення публікації дуже нагадує процес створення нового документа в Word з деякою специфікою роботи, оскільки це не стаціонарна а інтернет-публікація зорієнтована на компактність, зрозумілість, простоту подання та передачі в інтернет.

     Для того, щоб розпочати створення публікації необхідно перейти на сторінку редактора публікацій. Це можна легко зробити двома шляхами:
     1. через адмін-бар, натиснувши зверху сторінки "Додавання"->"НАЗВА_РОЗДІЛУ";
     2. через промо-бар, натиснувши на запропановану категорію.
     Додатково, окремо на кожній сторінці категорії є додаткова своя кнопка для додавання публікації саме в цю категорію.

     Перейшовши на сторінку редактора публікацій ви помітите схожість з Word'ом. Для того, щоб створити якісну публікацію слід памятати декілька проститх правил:
     - Попередньо слід підготувати та відредагувати текст публікації в Word'і або блокноті, виправивши орфографічні помилки;
     - Попередньо слід підготувати супровідні фото- та/або відео-матеріали в компактному (інтерент) форматі, наприклад JPG, MPEG;
     - Заголовок матеріалу має бути коротким та локонічним;
     - Визначте, хоча б 5-7 ключових слів, якими можна охарактеризквати публікацію, ці слова називають - ТЕГИ, пошукові системи за нимим будуть визначати своєрідну суть вашої публікації після розміщення в інтернеті та сортувати при запитах інших користовачів в пошуковій системі.
     - В публікації намагайтесь використовувати невелику кількість різноманітних шрифтів, їх розмірів, та кольорів, одночасно контрастно виділяючи найважливіше - це робить саму публікацію більш зручною при відображенні;
      Порядок створення публікації:

  1. Оберіть категорію розділу з запропонованого списку;
  2. Введіть назву матеріалу;
  3. Зробіть короткий опис на 5-7 рядків, що відображає зміст публікації;
  4. Надрукуйте (скопіюйте і вставте) повний текст
    - для встановлення зображень завантажуйте їх за допоиогою менеджера зображеть (6);
    - завантажені зображення мають внтурішнє посилання, наприклад $.IMAGE2$, $.IMAGE3$ і т.д., які слід вставити в текст.
    - використовуйте кнопку "вставити/редагувати посилання" для налаштування гіперпосилань;
    - використовуйте горизонтальні лінії для розділення частин пуьлікації;
    - використовуйте кнопку "Embed YouTube Video";
    - використовуйте можливість вбудувати flsh-додатки в публікацію за потреби;
    - редактор також підтримує можливість створення публікацій на чистому HTML, CSS, XML - не професіоналам бажано цим не користуватись;
  5. При потребі змінити дату публікації вкажіть її. Публікації з датою в майбутньому будуть автоматично опубліковані в возначений вами час;
  6. Завантажуйте зображення до вашої публікації. Перший малюнок за замовчуванням буде іконкою в загальному списку публікацій категорій;
  7. Вкажіть теги, які характеризують вашу публікацію, розділяючи їх комою;
  8. За потреби опублікуйте в соцмережі;
  9. Коли ви все набрали, перевірте коректність, та натисніть "Додати"


Як додавати книжки, фото, відео?



Як користуватись форумом?



Як внести глобальні зміни?



До кого звертатись за підтримкою?